Rekord D
Spesifikasjoner 1.7 CIH
Motor type : 4-takt
Slaglengde : 69,8 mm
Boring : 88 mm
Antall sylindre : 4
Slagvolum : 1698 cm3
Kompresjonsforhold : 8,0 : 1 / 9,5 : 1
Ventilklaring innsug : 0,3 mm (ved varm motor)
Ventilkaring eksos : 0,3 mm (ved varm motor)
Spesifikasjoner 1.9 CIH
Motor type : 4-takt
Slaglengde : 69,8 mm
Boring : 93 mm
Antall sylindre : 4
Slagvolum : 1897 cm3
Kompresjonsforhold : 7,6 : 1
Ventilklaring innsug : 0,3 mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Ventilkaring eksos : 0,3 mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Spesifikasjoner 1.9SH CIH
Motor type : 4-takt
Slaglengde : 69,8 mm
Boring : 93 mm
Antall sylindre : 4
Slagvolum : 1897 cm3
Kompresjonsforhold : 8,8 : 1
Ventilklaring innsug : 0,3 mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Ventilkaring eksos : 0,3 mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Spesifikasjoner 2.0 CIH
Motor type : 4-takt
Slaglengde : 69,8 mm
Boring : 95 mm
Antall sylindre : 4
Slagvolum : 1979 cm3
Kompresjonsforhold : 9,0 : 1
Ventilklaring innsug : 0,3 mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Ventilkaring eksos : 0,3 mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Spesifikasjoner 2.1 DIESEL
Motor type : 4-takt
Slaglengde : 85 mm
Boring : 88 mm
Antall sylindre : 4
Slagvolum : 2068 cm3
Kompresjonsforhold : 22,0 : 1
Ventilklaring innsug : - mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Ventilkaring eksos : - mm (ved varm motor og mekaniske løftere)
Tenningsystem
Tenningsrekkefølge : 1 - 3 - 4 - 2
Stifteåpning : 0,4 til 0,5 mm
Kamvinkel : 47°-53°
Væskevolum
Kjølesystem : ca. 6,5- 7,2 liter kjølevæske
Motor :
- 1.7 CIH : ca. 3,8 liter olje
- 1.9 CIH : ca. 3,8 liter olje
- 2.0 CIH : ca. 3,8 liter olje
Manuell girkasse CIH 4-trinns : ca. 1,1 liter girolje
Automatgirkasse : ca. 5.0 liter automatgirolje (ca. 2,3 liter servicepåfylling)
Bakaksel : ca. 1,2 liter bakakselolje (Spesialolje til differensialbrems)
Bremsesystem : ca. 0,37 liter bremsevæske
Styresnekke : 0,3 liter ATF olje
Servostyring : -
Drivstofftank : ca. 70 liter
Hjulvinkler
Camber : -° -' til
Spissing: - mm
Caster : -°-' til -°-'
King pin inclination (KPI) : -
Tiltrekkingsmoment
1.7, 1.9 og 2.0 CIH
Topplokksbolter :
Steg 1 : 60 Nm
Steg 2 : 90°
Steg 3: 30° (ved varm motor)
Remhjul veivaksel : 100 Nm
Svinghjulsbolter : 60 Nm
Veivaksellager : 45 Nm
Rammelager : 110 Nm
Kamaksel drev : 25 Nm